Четирима победители в две категории излъчи конкурсът Hi Hybrid
Победителите в конкурса Hi Hybrid бяха оповестени в рамките на конференцията Pharma NextGen 2022, която се проведе на 26 октомври 2022 г. в хибриден формат. В журито участваха представители на фармацевтичния сектор, пациентски и други организации.
Наградите бяха излъчени в две категории – проекти, насочени към медицинските специалисти, и проекти, ориентирани към пациентите. Както в първата, така и във втората категория се състезаваха по 7 проекта.
Надпреварата бе оспорвана, а изборът труден, поради високото качество на всички проекти в конкурса, споделиха от журито. Резултатите бяха изключително близки, посочи Елеонора Стайкова, директор Client Solutions в CredoWeb, която също бе член на журито.
Победителите в категорията за пациенти са:
👉 Голямата награда – проект в Кредоуеб на стойност 10 000 лв., за най-ефективен и иновативен проект спечели Победи депресията на PR Care. Другият интересен проект, с който участва агенцията, е кампанията 20-ият герой, насочена към хората с редки болести.
👉Агенция PR Play взе специалната награда за устойчив хибриден проект в полза на пациентите с инициативата „Заедно за повече здраве“, заради големия мащаб и обществения отзвук. Наградата включва изграждане на виртуално студио и заснемане на два видео материала. Другият проект, с който взе участие агенцията, е информационната кампания Не се пречупвай. Тя представя пред обществото проблемите на остеопорозата.
Победителите в категорията за медицински специалисти са:
👉 Голямата награда – проект на стойност 10 000 лв. в Кредоуеб, печели Бьорингер Ингелхайм за проекта Двуетапна лоунч програма „С Вашата Воля и Силата на Jardiance “ и „Jardiance: историята на успеха продължава“. Журито оцени високо начина, по който проектът успешно прелива онлайн аудиториите към офлайн контакти и обратно. (На снимката горе представители на компанията с наградата)
👉 Специалната награда за цялостен хибриден подход печели компанията Екофарм за проекта Omnichannel marketing – предизвикателства, възможности и решения. Наградата включва кампания към медицински специалисти с таргетиране и ретаргетиране в Кредоуеб и социалните мрежи.
Източник: Credoweb.bg
Подобни новини
Д-р Грозева: Съчетанието захарен диабет тип 2 и COVID-19 не е неочаквано
Пациентите с диабет да се ваксинират срещу COVID, препоръча тя „За...
Българска асоциация болест на Крон и улцерозен колит стартира организирането на групи за взаимопомощ насочени както към пациенти, така и към техните близки
Групите за взаимопомощ се формират, за да съберат хора с общ проблем....
Информационна кампания с безплатен очен скрининг за диабетна ретинопатия и макулна дегенерация в УМБАЛ „Александровска“
По повод 28 септември – Световен ден на ретината и 8 октомври – Международен...
Безплатни онлайн консултации в УМБАЛ „Св. Иван рилски“ по повод световния ден на онкологичните заболявания
УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ се присъединява към световната инициатива за отбелязване...